Zdravíme všechny lidi v našem obchodě. Doufáme, že se Vám nějaké zboží z našeho sortimentu zalíbí. V případě jakéhokoli dotazu nás kontaktujte.
E-mail: info@lolko-shop.cz
Mobilní telefon: +420 608 880 351
Přejete si dozvědět více informací o produktech dostupných zde v obchodě nebo si jen přečíst více o LoLku? Navštivte nás na Blogu.
Novinka
Chcete svému kamarádovi či kamarádce udělat radost originálním hrnečkem se jménem? Proč ne. Využijte naší nabídky hrnečků s různými LoL potisky z naší výroby a dopřejte si ranní kafe nebo čaj z těchto originálních hrnků.
![]() |
Doprava zdarma od 1700,- Kč |
![]() |
K objednávce je možné přidat vlastnoruční vzkaz. |
![]() |
Zboží skladem je dodáno do 2 dnů. |
![]() |
Bezproblémová a rychlá reklamace a komunikace. |
Chcete svému kamarádovi či kamarádce udělat radost originálním hrnečkem se jménem? Proč ne. Využijte naší nabídky hrnečků s různými LoL potisky z naší výroby a dopřejte si ranní kafe nebo čaj z těchto originálních hrnků.
Jméno, které si přejete natisknout na hrneček, uveďte do poznámky v objednávkovém procesu.
Druh zboží | Hrnek |
Název postavy nebo objektu | Draven |
Složení | Keramika |
Cenu objednávky zaplatíte při převzetí zboží na prodejně a to hotově.
Platba při převzetí na odběrném místě je jednoduchý a rychlý způsob, jak za zboží zaplatit. Je možné použít pouze v kombinaci se způsobem doručení osobní odběr .
Nejpoužívanější způsob platby, kdy objednané zboží hradíte při jeho převzetí České poště.
Kontrolujte, prosím, neporušenost zásilky.
Cenu objednávky můžete uhradit převodem ze svého účtu na náš účet č. 8194704001/5500 u Raiffeisenbank. Jako variabilní symbol nebo zprávu pro příjemce platby vždy uvádějte číslo dané objednávky, které se zobrazí po jejím dokončení.
Platby ze Slovenska:
Pro zákazníky ze Slovenska je možné platit v eurech ve prospěch účtu u FIO Banky, číslo účtu pro zahraniční platby je 2900581102/2010 a IBAN CZ86 2010 0000 0029 0058 1102. BIC je FIOBCZPPXXX.
Při platbě předem je také nutné, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do devíti pracovních dnů po potvrzení objednávky. V opačném případě můžeme považovat objednávku za zrušenou.
Objednané zboží, které máme skladem odesíláme nejpozději do 2 dne pomocí České pošty!
Všechny zásilky je možné sledovat on-line pomocí aplikace české pošty na adrese: https://www.postaonline.cz/trackandtrace
Zboží, které skladem není je odesláno do 30-ti dnů od převzetí objednávky!
Objednané boží je možné si osobně vyzvednout na adrese
Liběšice 87, 411 46, Liběšice u Litoměřic (odkaz na mapu ZDE)
nebo si jej nechat zaslat Českou Poštou dle následujícího ceníku
Hmostnost | do 100 g | do 500 g | do 1 kg |
Cena | 49,- Kč | 59,- Kč | 69,- Kč |
Hmostnost | do 500 g | do 1 kg | do 2 kg |
Cena | 79,- Kč | 89,- Kč | 99,- Kč |
Hmostnost | do 1 kg | do 5 kg | do 10 kg |
Cena | 119,- Kč | 139,- Kč | 159,- Kč |
Způsob dopravy | Osobní odběr | Platba při prevzetí od kurýra (Česká pošta) |
Cena | Zdarma | +49,- Kč |
Hmostnost | do 100 g | do 250 g | do 500 g | do 1 kg | do 2 kg |
Cena | 139,- Kč | 169,- Kč | 229,- Kč | 399,- Kč | 599,- Kč |
Druh zboží | Způsob zabalení | Obrázek |
---|---|---|
Náramky, přívěšky, odznaky![]() ![]() ![]() |
Papírová obálka | ![]() |
Trička, čepičky, polštáře a podobné zboží![]() ![]() |
Bublinková obálka nebo plastová obálka. Zboží je zabalené tak, aby nedošlo k jeho ušpinění. | ![]() |
Podložky pod myš![]() |
Papírová obálka A4 | ![]() |
Strategické mapy![]() |
Kartonová obálka velikostí A3 / A4 | ![]() |
Hrnečky a velké objednávky![]() |
Kartonová krabice | ![]() |
Při větších objednávkách se využívá plastová obálka nebo lepenková krabice.
Zboží bývá odeslané hned druhý den od obdržení objednávky!
Poštovné v ČR ZDARMA při nákupu nad 1700,- Kč!
V případě jakéhokoli problému nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 605 914 331 nebo na e-mailu servis@lolkoshop.cz
ZASÍLÁME i na Slovensko při platbě předem!
Pokud zboží jeví jakékoli nedostatky či vady (zboží neodpovídá popisu na webu, objeví se vada materiálu), neváhejte a kontaktujte nás s reklamací.
Na zboží se vztahuje zákonná dvouletá záruka, vždy se snažíme co nejrychleji zařídit opravu, není-li to možné, pak výměnu zboží, případně slevu nebo vrácení celé částky.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.
Při uplatňování reklamace dodržujte prosím následující postup:
- pošlete nám email kde uvedete typ výrobku, číslo objednávky a popis závady.
- Do dvou pracovních dnů vám budou zaslány informace o dalším postupu. Vše urychlí zaslání fotografie závady, ve většině případů jsme schopni reklamaci vyřídit jen na základě fotografie.
Je-li něco, co se vám při nákupu u nás nelíbilo, sdělte nám to prosím. Nejste-li spokojeni se zbožím, využijte naši 14-denní záruku vrácení peněz a pošlete nám zboží zpět. Na přání vám pošleme jiné zboží nebo Vám vrátíme peníze (samozřejmě včetně poštovného).
Naše garance vrácení peněz je jednoduchá: do dvou týdnů nám můžete zaslat zboží zpět a my vám vrátíme platbu.
- Zboží zabalte a pošlete na adresu: Jan Vávra, Liběšice 87, 411 46
- K zásilce prosím přiložte číslo objednávky, případně číslo účtu pro vrácení platby. Důvod vrácení nám sdělovat nemusíte, ale pokud nám jej napíšete, pomůže nám to ve zlepšování našich služeb. Můžete využít formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
- Jakmile nám zboží dorazí, obratem vyřídíme výměnu/vrácení peněz.
Možnost vrácení zboží do 14 dnů se nevztahuje na zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Zboží, které nám vracíte, by nemělo jevit známky opotřebení či poškození, pokud se Vám přeci jen nepodaří zboží vrátit ve 100% stavu, nezoufejte, určitě se spolu domluvíme.
Jméno a příjmení spotřebitele .............................
Adresa: ............................................................
Kontaktní údaje (telefon a e-mail).........................
Jméno a příjmení podnikatele (či název firmy)..........
IČ podnikatele .....................................................
Adresa podnikatele ..............................................
V .................... dne .........................
Vážení,
dne ……. jsem na Vašich internetových stránkách www.lolko-shop.cz s Vámi prostřednictvím prostředku komunikace na dálku uzavřel kupní smlouvu, jejímž předmětem byla figurka Sona 27 cm. Uvedená figurka mi byla doručena dne ....... společně s dokladem o koupi (fakturou č. 859689785).
Vzhledem k tomu, že výše uvedená figurka nenaplnila má očekávání, využívám svého práva a v souladu s ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, od výše uvedené kupní smlouvy v zákonné lhůtě čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží bez uvedení důvodu odstupuji.
Figurku Sona 27 cm Vám zasílám zpět v samostatné doporučené zásilce, zároveň Vás žádám o poukázání kupní ceny ve výši .............. Kč, včetně poštovného a balného ve výši ............ Kč, které jsem při koupi výše uvedené figurky zaplatil ve prospěch Vaší společnosti. Peněžní částku v celkové výši........................... Kč poukažte bez zbytečného odkladu nejpozději do 14 dnů ode dne odsotupení od smlouvy na účet č. .................................... vedený u České spořitelny, a. s.
Za kladné vyřízení mojí žádosti předem děkuji
S pozdravem
..............................................
(vlastnoruční podpis)
Tento web používá soubory COOKIES. Používáním tohoto webu s tímto chováním souhlasíte. Více informací