Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

Pokud zboží jeví jakékoli nedostatky či vady (zboží neodpovídá popisu na webu, objeví se vada materiálu), neváhejte a kontaktujte nás s reklamací.
Na zboží se vztahuje zákonná dvouletá záruka, vždy se snažíme co nejrychleji zařídit opravu, není-li to možné, pak výměnu zboží, případně slevu nebo vrácení celé částky.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.

Při uplatňování reklamace dodržujte prosím následující postup:
- pošlete nám email kde uvedete typ výrobku, číslo objednávky a popis závady.
- Do dvou pracovních dnů vám budou zaslány informace o dalším postupu. Vše urychlí zaslání fotografie závady, ve většině případů jsme schopni reklamaci vyřídit jen na základě fotografie.

Vrácení zboží do 14 dnů

Je-li něco, co se vám při nákupu u nás nelíbilo, sdělte nám to prosím. Nejste-li spokojeni se zbožím, využijte naši 14-denní záruku vrácení peněz a pošlete nám zboží zpět. Na přání vám pošleme jiné zboží nebo Vám vrátíme peníze (samozřejmě včetně poštovného).

Naše garance vrácení peněz je jednoduchá: do dvou týdnů nám můžete zaslat zboží zpět a my vám vrátíme platbu.

- Zboží zabalte a pošlete na adresu: LEAL.CZ s.r.o., Lidická 59/15, 41201 Litoměřice
- K zásilce prosím přiložte číslo objednávky, případně číslo účtu pro vrácení platby. Důvod vrácení nám sdělovat nemusíte, ale pokud nám jej napíšete, pomůže nám to ve zlepšování našich služeb. Můžete využít formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
- Jakmile nám zboží dorazí, obratem vyřídíme výměnu/vrácení peněz.

Možnost vrácení zboží do 14 dnů se nevztahuje na zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Zboží, které nám vracíte, by nemělo jevit známky opotřebení či poškození, pokud se Vám přeci jen nepodaří zboží vrátit ve 100% stavu, nezoufejte, určitě se spolu domluvíme.

Vzor odstoupení od kupní smlouvy:

Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené přes internet či zásilkový obchod

Jméno a příjmení spotřebitele .............................
Adresa: ............................................................

Kontaktní údaje (telefon a e-mail).........................


Jméno a příjmení podnikatele (či název firmy)..........
IČ podnikatele .....................................................
Adresa podnikatele ..............................................




V .................... dne .........................


Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku

Vážení,

dne ……. jsem na Vašich internetových stránkách www.lolko-shop.cz s Vámi prostřednictvím prostředku komunikace na dálku uzavřel kupní smlouvu, jejímž předmětem byla figurka Sona 27 cm. Uvedená figurka mi byla doručena dne ....... společně s dokladem o koupi (fakturou č. 859689785).

Vzhledem k tomu, že výše uvedená figurka nenaplnila má očekávání, využívám svého práva a v souladu s ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, od výše uvedené kupní smlouvy v zákonné lhůtě čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží bez uvedení důvodu odstupuji.

Figurku Sona 27 cm Vám zasílám zpět v samostatné doporučené zásilce, zároveň Vás žádám o poukázání kupní ceny ve výši .............. Kč, včetně poštovného a balného ve výši ............ Kč, které jsem při koupi výše uvedené figurky zaplatil ve prospěch Vaší společnosti. Peněžní částku v celkové výši........................... Kč poukažte bez zbytečného odkladu nejpozději do 14 dnů ode dne odsotupení od smlouvy na účet č. .................................... vedený u České spořitelny, a. s.

Za kladné vyřízení mojí žádosti předem děkuji



S pozdravem



..............................................

(vlastnoruční podpis)


Accept

Tento web používá soubory COOKIES. Používáním tohoto webu s tímto chováním souhlasíte. Více informací